Služby NTK v době uzavření budovy

Budova NTK je od 22. 10. do odvolání uzavřena, tým NTK je však připraven vám i nadále poskytovat veškeré dostupné online služby a podporovat vaše studium a práci. Přečtěte si, jak naše služby nyní fungují.

Jakékoliv vaše dotazy rádi zodpovíme na adrese info@techlib.cz, nebo na telefonním čísle 232 002 535 (Po - Pá, 9:00 - 17:00).

Potřebuji přístup k elektronickým zdrojům a chci se zaregistrovat do NTK.

Pokud se chcete zaregistrovat, abyste měli vzdálený přístup k elektronickým knihám, vědeckým časopisům a dalším zdrojům, můžete využít vzdálenou registraci.

Brzy mi vyprší registrace: co mám dělat?

Všechny registrace, které by vypršely v době 22. 10. - 31. 12. 2020, budou automaticky a zdarma o šest měsíců prodlouženy. Informaci o tom, do kdy máte platnou registraci, najdete v záložce “Můj účet” po přihlášení na webu NTK.

Chci si vypůjčit publikaci z fondu NTK

Půjčování publikací (knih a svázaných časopisů určených k výpůjčení mimo NTK) je pro registrované uživatele znovu možné od 19.11. 2020.
  • Publikace je třeba si vyhledat a objednat přes katalog knihovny (klikněte na Požadavek).
  • Jakmile je připravíme k vyzvednutí, pošleme vám zprávu - SMS nebo e-mail (aktuálnost telefonního čísla a e-mailu si můžete ověřit v záložce “Můj účet” po přihlášení na webu NTK).
  • Objednané knihy si budete moci vyzvednout a vypůjčit na samoobslužném zařízení v Noční studovně (u vchodu NTK 3) ve všední dny od 8:00 - 20:00.
  • Chci vrátit publikaci z fondu NTK

    Publikace je možné vracet pouze prostřednictvím biblioboxu před vchodem NTK 3. Z vašeho čtenářského konta je odečteme následující pracovní den. Po dobu uzavření budovy budou však výpůjčky automaticky prodlužovány a nebudou účtovány žádné poplatky za pozdní vrácení.

    Kde najdu elektronické knihy a časopisy?

    Mám vypůjčenou publikaci z fondu NTK a brzy mi vyprší výpůjční lhůta: co s tím?

    Nemusíte nic řešit, protože během uzavření budovy budou všechny výpůjčky automaticky prodlužovány. Načítání pokut je po dobu uzavření budovy pozastaveno.

    Mám zarezervovanou publikaci z NTK: kdy a jak si ji mohu vyzvednout?

    Od 19.11. vyřizujeme nové rezervace i rezervace zadané před uzavřením budovy. Ve chvíli, kdy pro vás bude publikace připravena, vám pošleme email nebo sms a můžete si ji vyzvednout a vypůjčit na samoobslužném zařízení v Noční studovně (Po-Pá, 8:00 – 20:00).
    Pokud si rezervujete publikaci, která je již vypůjčená, počítejte s delší dobou vyřízení.

    Chci si vypůjčit publikaci, objednat kopii článku nebo textu z fondu jiné knihovny: co mám dělat?

    Vyřizování těchto služeb je sice v současné době omezeno, ale pokud vyplníte příslušný webový formulář, tak situaci prověříme a dáme vědět.

    • MVS - objednávání z knihoven z ČR
    • MMS - objednávání ze zahraničních knihoven

    Můžete mi dodat kopii článku z tištěného časopisu nebo knihy NTK?

    Vyřizování těchto služeb je sice v současné době omezeno, ale pokud vyplníte tento webový formulář, tak situaci prověříme a dáme vědět.

    Hodila by se mi konzultace kvůli bakalářce, diplomce nebo projektu: je to možné?

    Ano, je. Stačí vyplnit konzultační formulář a napsat, s čím byste potřebovali pomoci. Ozveme se vám a domluvíme se, jakým způsobem konzultace proběhne (telefonicky, emailem nebo přes videohovor).

    Sledujte aktuální nabídku našich otevřených webinářů.

    Sledujte náš web a Facebook kanál.

     

     

Editor: Tereza Kadlecová Poslední změna: 19.11. 2020 09:11