Reklamace samoobslužného tisku a kopírování

  1. Vyplňte reklamační formulář níže, prosím.
  2. Předložte dodatečné dokumenty (chybně vytištěné nebo zkopírované stránky, výpis ze svého finančního účtu, na kterém vyznačíte chybnou položku) u Informačního pultu v 1. NP v ten den, kdy k chybě došlo.

Lhůta pro vyřízení reklamací je do 15 kalendářních dnů. O průběhu své reklamace se můžete informovat přímo u knihovníků nebo mailem na podatelna@techlib.cz. O výsledku reklamačního řízení budete informování na e-mail. Pokud bude v rámci reklamačního řízení poplatek vrácen, bude příslušná částka vyplacena v hotovosti na pokladně NTK v 1. NP.

Reklamace - samoobslužný tisk a kopírování
Je uvedeno na štítku u ovládacího panelu ve formátu MFZ###.
Údaje ve formátu dd.mm.rrrr - hh:mm:ss.
Údaj ve formátu např. 2000000000199205.
Prosím napište do tohoto pole číslo 42, abychom ověřili, že nejste spambot
 

Kde najdu...

  1. Číslo MFZ najdete na štítku pod ovládacím panelem.

 
  1. Nejprve se přihlaste svým uživatelským jménem a heslem do "Můj účet" a v nabídce vyberte "Tiskový systém".
  2. Kliknete na "Seznam úloh".


  3. Kliknete na tlačítko pro zobrazení informací o úloze.


  4. Datum a čas zpracovní úlohy.
 
  1. Nejprve se přihlásíte svým uživatelským jménem a heslem do "Můj účet" a v nabídce vyberete "Tiskový systém".
  2. Kliknete na "Seznam úloh".


  3. Kliknete na tlačítko pro zobrazení informací o úloze.


  4. Číslo úlohy najdete v závorce.


Kontakt

‌ podatelna@techlib.cz

‌ 232 002 535

Důležité odkazy

Editor: Olga Martinová Poslední změna: 31.8. 2020 20:08