Reklamace rezervace a pronájmu

  • Vyplňte reklamační formulář níže, prosím.
  • Dodejte výpis ze svého finančního účtu, na kterém vyznačíte chybnou položku, kterou reklamujete.
  • Lhůta pro vyřízení reklamací je do 15 kalendářních dnů. O průběhu své reklamace se můžete informovat přímo u knihovníků nebo mailem na podatelna@techlib.cz. O výsledku reklamačního řízení budete informováni na e-mailovou adresu. V případě, že v rámci reklamačního řízení bude poplatek vrácen, bude příslušná částka vyplacena v hotovosti na pokladně NTK v 1. NP.

    Reklamace - rezervace a pronájmy
    Údaj ve formátu např. 29275.
    Údaje ve formátu dd.mm.rrrr - hh:mm.
    Prosím napište do tohoto pole číslo 42, abychom ověřili, že nejste spambot
     

    Kde najdu...

    1. Nejprve se přihlaste svým uživatelským jménem a heslem do "Můj účet" a v nabídce vyberte "Rezervační systém".


    2. Klikněte na "Seznam rezervací/Reservation List".


    3. Číslo rezervace najdete v levém sloupci.



    1. Nejprve se přihlaste svým uživatelským jménem a heslem do "Můj účet" a v nabídce vyberte "Rezervační systém".


    2. Klikněte na "Seznam rezervací/Reservation List".


    3. Datum a čas vytvoření rezervace.



Kontakt

‌ podatelna@techlib.cz

‌ 232 002 535

Důležité odkazy

Editor: Olga Martinová Poslední změna: 31.8. 2020 20:08