Reklamace finančního konta zákazníka

  1. Vyplňte reklamační formulář níže, prosím.
  2. Předložte dodatečné dokumenty (výpis ze svého finančního konta, kde je zřetelně vyznačena chybná položka; kopie dokladu o vkladu na finanční konto) u Informačního pultu v 1. NP.

Lhůta pro vyřízení reklamací je do 15 kalendářních dní. O průběhu své reklamace se můžete informovat přímo u knihovníků nebo mailem na podatelna@techlib.cz. Pokud bude v rámci reklamačního řízení zákazníkovi poplatek vrácen, bude příslušná částka vyplacena v hotovosti na pokladně NTK na 1. NP.

Reklamace - finanční konto zákazníka
Je uvedeno v přehledu platebních transakcí na Finančním kontě.
Prosím napište do tohoto pole číslo 42, abychom ověřili, že nejste spambot
 

Kde najdu...

  1. Nejprve se přihlásíte svým uživatelským jménem a heslem do "Můj účet" a v nabídce vyberete "Finanční konto".
  2. Číslo transakce najdete ve sloupci ID.

Kontakt

‌ podatelna@techlib.cz

‌ 232 002 535

Důležité odkazy

Editor: Olga Martinová Poslední změna: 31.8. 2020 20:08